Menü

Tokaj-hegyalja (Pokesz :))p

Vége van mindennek… Itt ülök Tokaj-hegyalja fesztiválon a pokol közepén az internetkamionban. Pár szóval elregélném, hogy miféle kalandokban volt részem az Úr kegyéből (Vagy saját vágyaim, esetleg előző bűnös cselekedeteim visszahatása végett.) Elnézést előre is a rengeteg helyesírási hibáért, amit vétek, de nincs word, hogy kijavítson :) meg nincs inteligenciám se, ráadásul a gyorsírás sincs még felírva a képességeim közé.)

Akkor Bp-n kiugrottam a buszhoz, amivel Tirtapádha pr és Árya Deva pr érkeztek, hogy együtt pakoljuk fel a templomban azt a sok cuccot, amit az itteni prédikáló programon használunk. Volt egy komolyabb táskám, aminek az egésznapos hurcolása némileg kimerített, mert az események alakulásának különféle módozatai végett utazgattunk komolyabban, mindenféle tömegközlekedési eszközzel. Aztán közben még kaptam egy telefont, is, hogy drága jó édesapám fogja magát (Alkoholist szélhámos szegény.) és bejárogat azokba az üzletekbe, ahová Tulasit szállítok, majd a nevemre és a köztünk fentálló rokoni kapcsolatra hivatkozva pénzt kér kölcsön. (Na szevasz.) Aztán ettől egy pár órás kellemetlen érzés lett úrrá rajtam, de végül telefonon tájékoztattam (Persze a magam módján.), mennyire nem tetszik ez nekem. Aztán kiderült, hogy az autó, amiért Árya deva pr. jött nem készült el így ő fog a teherautóval jönni én meg megnyertem egy 3-4-órás vonat utat.  Ki is szüttyögtem a Keletihez, ahonnét pár óra múlva indúlt a vonat,  és egy laza ebéd ott valami szobor talpazatán ücsörögve közben az összes csöves oda jött és enni kért. Krina adott lehetőséget a prasadam osztásra is így ebben a formában. Aztán ilyenkor ahogyan már csak az lenni szokott mindig találkozok érdekes figurákkal, most sem történt másképp. A Bodrogkeresztúri katolikus templom agg kántorával és kedves feleségével sikerült ily módon össze ismerkednem, akik nagyon kegyesen elvittek a szállásra (Már oda, amit annak gondoltak, hogy minden bizonnyal ott leszünk elszállásolva.). Kisebb pörgés és esemény egyeztetés után Tirtapádha pr érkezett a Lépni kell-es autóval, mert “véletlenül” pont arra járt. Aztán találkoztam végre a bhaktákkal és csatlakoztam a Páda-Yátrához, úgy rendesen is.

Másnap egy igencsak jóféle Harinámmal indítottunk Rakamazon, amit az ottaniak nagy lelkesedéssel fogadtak, utána pedig a prabhukkal bementünk a fesztiválra színpadot állítani. Azóta elkezdődött az üzem. Bár a helyiek komolyabban megtettek minden erőfeszítést, hogy ne legyen szem előtt a Krisna sátor (Annyira, hogy a valóság Sátrat már fel sem állítottuk.) azért a bhakták lelkesen prédikálnak és vonzák az embereket. Nagyon jó koncerteket tartanak a zenészeink és a praszádam osztásnak is nagy sikere van. Mivel a rendezők még biztonsági őröket sem biztosítottak a sátrunkhoz így sikeresen megnyertem ezt a posztot, így teljesítve Senseiem vágyát nyomulok egy kicsit a Seijin dojo ajándék pólójában is… :) Alig alszok, 2-3óra, viszont van lehetőségem sokat prédikálni, mert az embereket érdekli a Krisna-tudat. Caitanya pr megkért bennünket, hogy buzdítsuk az embereket, költözzenek be és gyakorolják ők is templomi keretek között a Krisna-tudatot. Kérlek adjátok a kegyeteket, hogy elégedetté tudjuk tenni őt.

Felvettem a kapcsolatot a helyi kereasztényekkel, akik közül az egyik fiú el is jött a sátrunkhoz és elég pozitívnek bizonyult velünk kapcsolatban, a többiek elég ellenségesek voltak. (De inkább ők szólítottak le mikor elmentem mellettük.) Tegnep este még be is ültem a sátrukba és az egyik fantik-juk még kegyesen ördögűzésben is részesített :).  (Kicsit azért sajnálom őket és imádkozom is érettük :))

Az ördögűzés után ami úgy nézett ki, hogy 2-3-an elkezdtek valami szörnyű hangulatban kézrátétellel mindenféle litániák kántálása közepette nyomulni, alig vártam ,hogy végre megint a mi sátrunknál lehessek ahol is a GOURANGA BAND fergeteges koncertje felettetett velem mindent ami itt van.

Ja, meg találkoztam Nirritivel és Balcsoval is, akik egy-egy napra érkeztek. Jó arcok, csak nem nagyon volt időm velük beszélgetni, mert eléggé le voltam foglalva.